Blog Lukman Ganu Memaparkan Berita-Berita, Ilmu pengetahuan, Tutorial dan Banyak lagi.

Ahad, 27 April 2014

LIRIK LAGU DANGDUT KAMPUS UPSI



Sesampai di kampus UPSI
Aku duduk termenung
Aduhai banyak program buat aku merana

Sem satu, nganga-nganga
Sem dua, dapat nama
Sem tiga, tumbuh tanduknya
Semempat, jeling-jeling
Semlima, dapat darling
Sem enam, bawa pusing-pusing
Sem tujuh, tak jadi kahwin
Sem lapan, frust menonggeng
Konvokesyen terkontang kanting

Betapa sedihnya hatiku-hatiku, aku sendiri lagi
Betapa sedihnya hatiku-hatiku, aku sendiri lagi
Masak-masak sendiri
Makan-makan sendiri cuci baju sendiri
Semua sendiri
Cinta aku tak punya
Harta lagi kan pula
Cuma apa yang ada, ada-ada saja

Dulu semasa ku dikampungku, makanan ku tangungan orang tuaku
Sekarang aku dikampus UPSI, makanan ku tanggungan Ptptn
Betapa senangnya hatiku-hatiku, aduhai tidak terkira

Betapa senangnya hatiku-hatiku, aduhai tidak terkira

1 ulasan:

Komen